سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 105983

حراج آثار هنرهای تجسمی به نفع خیریه رعد

سلامت نیوز : جمعی از هنرمندان مطرح و صاحب سبک کشور که در عرصه¬ هنرهای تجسمی فعالیت دارند در اقدامی خیرخواهانه آثار خود را به نفع مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد به حراج گذاشته اند.

به گزارش سلامت نیوز  ؛ نخستین حراج آثار هنرهای تجسمی به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و گالری اعتماد به نفع فعالیت¬های آموزشی و توانبخشی توان¬یابان این مجتمع از هفتم تا نهم اسفند ماه در گالری و سالن همایش خیریه رعد برگزار خواهد شد.

در بخش نمایشگاهی نخستین حراج آثار هنرهای تجسمی رعد که روز¬های چهارشنبه و پنجشنبه  8 و 7 اسفند ماه از ساعت 16 تا 21 اجرا می¬شود، بازدیدکنندگان علاوه تماشای آثار هنرمندان، فرصتی خواهند داشت تا با پدیدآورندگان از نزدیک آشنا شوند.

جمعه نهم اسفند همزمان با روز  پایانی، حراج آثار در سالن همایش¬های رعد  آغاز می‌شود. بهترین پیشنهاد و  بالاترین قیمت، مالک اثری خواهند شد که بخشی از آن درآمدش به امر توانمند¬سازی افراد دارای معلولیت اختصاص می¬یابد.

بر اساس این گزارش، بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد بوده و شرکت در حراج مستلزم ثبت نام  و خرید بلیت ورودی خواهد بود که در زمان بازدید در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده خواهد شد.

 علاقه مندان می¬توانند جهت رویت آثار به پایگاه اینترنتی مجتمع رعد به نشانی: www.raad-charity.org  مراجعه نموده و  برای ثبت نام شرکت در حراج با شماره 88371100 تماس حاصل فرمایند.

شایان ذکر است مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در شهرك غرب فاز ۲ خیابان هرمزان خیابان پیروزان جنوبی شماره ۷۴ واقع شده است و دست¬اندرکاران این مؤسسه خیریه بی¬صبرانه منتظر حضور شهروندان هنردوست و نیکوکار شهرمان هستند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha