سلامت نیوز : مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور اعلام کرد از میان مصدومان حادثه‌دیده جاده هراز، ۱۹ مصدوم به بیمارستان 17 شهریور آمل،۳ مصدوم به بیمارستان سوم شعبان دماوند و ۳ مصدوم نیز به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ در ساعت 4:48  صبح امروز، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران از حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس درجاده هراز،‌5 کیلومتری پلور،  مطلع شد که32 تکنسین اور‍ژانس 115و  14 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس امبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل حادثه اعزام شدند.

اولین آمبولانس 5 دقیقه پس از اعلام حادثه در صحنه حاضر شد و اقدامات اولیه پزشکی همچون مایع درمانی، آتل گیری،‌ ‌پانسمان و ثابت سازی اندام ها انجام شد.

بر اساس این گزارش،از 25 مصدوم این حادثه که نیاز به اعزام به بیمارستان داشتند، 19 مصدوم به بیمارستان 17 شهریور آمل،3 مصدوم به بیمارستان سوم شعبان دماوند و 3 مصدوم دیگر نیز به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

بالگرد امدادی اورژانس 115 نیز به محل حادثه اعزام و در حال ارائه خدمات پزشکی است و 5 مصدوم از این طریق به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha