پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 106127

پزشکان به تازگی برخی از بیماری‌ها را از روی مدل خوابیدن افراد تشخیص می‌دهند.

بیماری‌ها را از مدل خوابتان تشخیص دهید

سلامت نیوز:  پزشکان به تازگی برخی از بیماری‌ها را از روی مدل خوابیدن افراد تشخیص می‌دهند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دانشمندان با مطالعه بر روی افراد مختلف دریافته‌اند که انواع بیماری‌ها می‌توانند بر وضعیت و نوع خواب افراد تأثیر بگذارند.

گفتنی است، افرادی که به روی شکم می‌خوابند افرادی از لحاظ روانی برون گرا و عجول هستند و دارای مشکلات گوارشی کمتری مانند معده درد می‌باشند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، افرادی که به حالت جنینی می‌خوابند و پاهای خود را در شکم جمع می‌کنند افرادی دچار استرس هستند و باید برای رفع استرس خود بکوشند و یا با پزشک مشاوره انجام دهند، این افراد ممکن است دچار بیماری‌های گوارشی نیز باشند.

افرادی که طاق باز می‌خوابند، افرادی سخت کوش هستند و دچار مشکل سلامتی مانند خروپف و آپنهٔ تنفسی هستند که می‌تواند سلامت و کیفیت خواب آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده سبب ابتلا به بیماری‌های قلبی در آینده شود.

افرادی که به حالت ستارهٔ دریایی می‌خوابند یعنی دست‌ها از پهلو‌ها باز و همینطور پا‌ها هم از اطراف باز هستند، می‌توانند دچار مشکلاتی مانند آپنه تنفسی شوند، این افراد افرادی آرام و به لحاظ عصبی در وضعیت آرامش هستند اما باید برای حفظ سلامت بدن خود وضعیت خواب خود را عوض نمایند.

پزشکان بهترین وضعیت برای خواب را به حالت یک پهلو خوابیدن معرفی کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha