سلامت نیوز : مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران از جراحت شدید دو محیط بان گلستانی بر اثر ضربات تبر و چاقوی ۸ شکارچی غیرمجاز خبر داد.

کیوان هوشمند در گفتگو با مهر، با بیان این مطلب افزود: این محیط بانان عصر دیروز مورد حمله 8 شکارچی غیر مجاز قرار گرفته  و بر اثر برخورد ضربات چاقو و تبر به شدت مجروح شده اند.

به گفته وی شب گذشته محیط بانان به بیمارستان پنجم آذر گرگان منتقل شده و حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران اظهار داشت: عصر روز گذشته جمعه ساعت 17:30 دو نفر از محیط بانان استان گلستان به نام های مهدی مجنی پور و محمد تمسکنی هنگام گشت زنی در منطقه جنگلی نوهور حوالی روستای آهنگر محله متوجه صدای شلیک گلوله شده و به جستجوی منطقه پرداخته اند.

هوشمند تصریح کرد: محیط بانان پس از جستجو دو فرد مسلح را مشاهده  و زمانی که برای برخورد قانونی با شکارچیان غیرمجاز وارد عمل شده اند با هجوم هشت نفر مواجه شدند.

محیط بان مهدی مجنی پور در بیمارستان پنجم آذر شهر گرگان

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان در این باره گفت: هشت نفر شکارچی غیرمجاز با چاقو، تبر و چوب به محیط بانان حمله کرده و پس از زخمی کردن مامورین از محل متواری می شوند.

احمد دباغیان افزود: پس از این حادثه محیط بانان مجروح توسط عوامل اورژانس به بیمارستان پنجم آذر گرگان منتقل شده و هم اکنون تحت مراقبت های پزشکی قرار دارند.

محیط بان مهدی مجنی پور بر اثر برخورد تبر از ناحیه پیشانی و بر اثر برخورد چاقو از ناحیه بازوی راست به شدت آسیب دیده است.

احمد دباغیان گفت: مهدی مجنی پور پس از انجام عمل جراحی هم اکنون به بخش منتقل شده است.اما محیط بان محمد تمسکنی از ناحیه صورت، بازو، هر دو کتف و کمر مورد اصابت چاقو قرار گرفته است و چاقویی که از ناحیه پشت وارد بدن وی شده باعث پارگی در ناحیه ریه شده است.

وی افزود: به دلیل شرایط نامناسب و انتقال محمد تمسکنی به بخش مراقبت های ویژه اجازه حضور و تصویربرداری از وی صادر نشده است . شرایط محمد تمسکنی وخیم گزارش شده و وی پس از انجام عمل جراحی هم اکنون در بخش ICU بیمارستان پنجم آذر گرگان تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: عاملین حمله به محیط بان شناسایی شده اند و تلاش برای دستگیری ضاربین از سوی پلیس اطلاعات و امنیت استان گلستان آغاز شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha