جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 106319

مسواک جدید با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند

سلامت نیوز: این محصول  قادر است اطلاعات مربوط به فعالیت شما در جریان مسواک زدن را در خود ذخیره کند تا در نهایت یک جدول کامل مربوط به نحوه مسواک زدن خود در اختیار داشته باشید و بتوانید آن را با دندانپزشک به اشتراک بگذارید.

به گزارش سلامت نیوزبه نقل ازعصرایران، شرکت Oral-B به زودی مسواکی روانه بازار می‌کند که از طریق بلوتوث یه گوشی هوشمند متصل می‌شود و جدول کامل مربوط به نحوه مسواک زدن شما را در اختیار دندانپزشک قرار می‌دهد.

شرکت Oral-B که مسواک‌های الکترونیکی تولید می‌کند اعلام کرد که به زودی مسواک جدید خود را مجهز به فناوری ارتباطی بلوتوث روانه بازار می‌کند و این مسواک قادر است سیگنال‌هایی را به آیفون یا گوشی اندرویدی نزدیک خود بفرستد.به گفته این شرکت، مسواک جدید قادر است اطلاعات خود را به گوشی هوشمند ارسال کند و راهنمای کاملی را در مورد زمان مسواک زدن در اختیار شما بگذارد.

کاربران همچنین می‌توانند از گوشی هوشمند به عنوان یک دستگاه کنترل از راه دور استفاده کنند تا تنظیمات مسواک الکترونیکی را با سلیقه شخصی خود هماهنگ سازند. از جمله تنظیمات این مسواک می‌توان به تغییر زمان‌بندی برای هر بار مسواک زدن و روش‌های مختلف مسواک زدن اشاره کرد.
این طور که شرکت Oral-B اعلام کرده است، فروش این مسواک از ماه ژوئن آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha