یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 106345

سلامت نیوز : یکی از تیم های حاضر در لیگ دسته اول بسکتبال آمریکا (NBA)   یک نوجوان مبتلا به بیماری سندرم داون یا مونگولیسم را به عنوان بازیکن به خدمت گرفته است.


کوین گرو نوجوان دبیرستانی در آخرین بازی خود در یکی از مسابقات دبیرستانی، به تنهایی و در دو دقیقه پایانی بازی ۱۴ امتیاز کسب کرد تا یک تنه باعث قهرمانی تیمش شود. اما این پایان موفقیت گرو نبود زیرا در اتفاقی فراموش نشدنی مسئولان تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز با وی تماس گرفته و از او خواسته اند که عضو جدید تیم شان شود. ایرل گرو پدر کوین می گوید: این یک لحظه فراموش نشدنی است. اینکه کوین به NBA  رسیده غیرقابل باور است. باشگاه یک کنفرانس خبری با تشریفات کامل برگزار کرده و با کوین قرارداد امضا کرده است. او از این به بعد شانه به شانه بازیکن محبوبش ایوان ترنر بازی خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه فیلادلفیا سونتی سیکسرز می گوید: بازی های کوین را در مسابقات دبیرستانی دیده  و توسط باشگاه شناسایی شده و تصمیم گرفتیم وی را به خدمت بگیریم. این اتفاق می تواند برای همه ورزشکاران الهام بخش باشد. اهداف بزرگ دست یافتنی هستند. ما همه وسایل و لباس هایش را با نام وی اماده کرده ایم او قطعا با تیم ماست و به ما کمک خواهد کرد. او دراین مرحله با تیم تمرین خواهد کرد اما فعلا در مسابقات نخواهد بود.

منبع : خبر پارسی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha