مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: بستری شدن دانش آموز اهوازی در بیمارستان برای تنبیه بدنی نبوده است و باید پزشک متخصص نظر نهایی را اعلام کند.

در پی انتشار خبر تنبیه بدنی شدید دانش آموزی در اهواز و بستری شدن آن در بیمارستان، عباس رهی در گفتگو با مهر از  پیگیری این موضوع خبر داد و افزود: هنوز بررسی های ما در این زمینه نهایی نشده است.

وی ادامه داد: ما منکر این نیستیم که تنبیه از سوی معلم صورت گرفته، اما ممکن است دانش آموز اهوازی دچار بیماری خاصی بوده و به این خاطر در بیمارستان بستری شده باشد.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه درخصوص این موضوع بزرگنمایی شده است، اظهار داشت: بیمارستان رفتن دانش آموز ارتباط مستقیمی با تنبیه ندارد و ما واقعا علت آن را نمی دانیم.

رهی ادامه داد: این موضوع چند روز گذشته اتفاق افتاده و این دانش آموزهم اکنون در بیمارستان گلستان اهواز بستری شده است.

رهی افزود: هنوز نظر نهایی پزشک اعلام نشده است چرا که نیاز به معاینات زیاد و آزمایش دارد ولی خیلی زود اصل ماجرا را روشن می کنیم.

وی تصریح کرد: ما حدود یک میلیون و یکصد هزار معلم با فرهنگ و قومیت ها و گرایش های مختلف در سراسر ایران داریم که رفتار و حتی تنبیه آنها با یکدیگر متفاوت است و ما نمی توانیم به هرکدام از آنها جداگانه رسیدگی کنیم.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا قانونی در آموزش و پرورش وجود ندارد که با چنین معلمانی برخورد کند، گفت: در این زمینه قانون وجود دارد و این دسته از معلمان بعد از رسیدگی به تخلفاتشان یا رای به اخراج آنها صادر می شود یا اینکه با تنزل گروه و ... مواجه می شوند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha