سلامت نیوز : ششمین همایش سالیانه چشم پزشکی با حضور رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ رئیس بیمارستان چشم پزشکی الزهرا (س) زاهدان اظهار داشت: ششمین همایش سالیانه چشم پزشکی به میزبانی زاهدان با محوریت استرابیسم و تازه‌های علمی در حوزه چشم پزشکی امروز برگزار می‌شود.

علیرضا مالکی ادامه داد: مرکز چشم پزشکی الزهرا (س) استان سیستان و بلوچستان با برخورداری از امکانات پیشرفته و به روز هم اکنون یکی از قطب‌های چشم پزشکی در کشور به شمار می‌آید و تاکنون پنج همایش با موضوعات مختلف از قبیل شبکیه، قرنیه در استان سیستان و بلوچستان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه 45 مقاله جهت همایش تاکنون ثبت شده افزود: امیدواریم دستاوردهای علمی جدید و تازه‌های چشم پزشکی که در این همایش بصورت پنل پرسش و پاسخ ارائه می‌شوند موجب شود تا شیوه‌ها و راه‌های درمان نوین جهت معالجه بیمارهای مختلف در حوزه چشم پزشکی مورد استفاده قرار گیرد.

مالکی گفت: در این همایش تعداد 200 نفر از اساتید، اعضای هیئت علمی، متخصصان و دانشجویان حوزه چشم پزشکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به مدت سه روز حضور خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: در این همایش بیش از 45 موضوع علمی در حوزه بیماری‌های چشم از قبیل استرابیسم (انحرافات چشمی)، بیماری‌های شایع رتین در اطفال، جراحی اصلاح عیوب انکساری در اطفال، درمان‌های رایج آمبلیوپی، درمان‌های جراحی ET , XT، آناتومی و کلاسیفیکا سیون، تزریق فیلرها و بازسازی صورت، عصب زوج و تومورهای چشمی شایع در کودکان توسط اساتید برجسته کشوری ارائه خواهد شد.

رئیس بیمارستان چشم پزشکی الزهرا (س) زاهدان در پایان متذکر شد: در حاشیه این همایش نیز نمایشگاهی از آخرین تجهیزات عرصه چشم پزشکی توسط چند شرکت معتبر داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی جهت بازدید میهمانان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است ششمین همایش سالیانه چشم پزشکی از امروز به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha