سلامت نیوز : مدیر کل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از تخصیص 30 میلیارد تومان از اعتبارات سازمان بیمه سلامت برای درمان معتادان در سال 93 خبر داد و گفت: بیمه معتادان از سال آینده اجرا می‌شود.

محمدباقر هوشنگی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آخرین تمهیدات شورای عالی بیمه خدمات درمانی برای بیمه شدگان اظهار داشت: در دولت یازدهم جلسات شورای عالی بیمه هر 45 روز برگزار شده است و مصوبات خوبی نیز به تصویب رسیده است.

وی تصریح کرد: چندی پیش در شورای عالی بیمه مصوبه‌ای در حوزه پیشگیری و خدمات دندانپزشکی به تصویب رسید که این مصوبه می‌تواند در کاهش هزینه‌های درمانی خانواده‌ها مؤثر باشد.

هوشنگی در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تسهیلاتی برای درمان معتادان در نظر دارد،یا خیر گفت: قطعاً در این خصوص برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.

مدیر کل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در سال آینده 30 میلیارد تومان برای درمان معتادان پیش‌بینی شده است که قرار است در آینده نزدیک بسته حمایتی و بیمه‌ای این گروه از جامعه تدوین شود.

وی گفت: قطعاً با بیمه درمان معتادان مشکلات این قشر از جامعه برطرف خواهد شد ضمن اینکه پیش‌بینی می‌شود بیمه درمان معتادان از سال آینده اجرا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha