سلامت نیوز : معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیمارستان‌ها به نحوی برنامه‌ریزی کنند که متخصصان مورد نیاز بیمارستان در ایام نوروز خدمات خود را مانند روزهای قبل از تعطیلات ارائه دهند.

اکبر سلیمانی امروز در گفت‌وگو با فارس ، اظهار کرد: با فرارسیدن ایام نوروز و افزایش حجم مسافرین نوروزی به استان باید بتوانیم آسیب‌های ناشی از حوادث را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

وی افزود: در کار امداد رسانی به مصدومین، دقایق و ثانیه‌ها برای حفظ زندگی، یا مرگ افراد تعیین کننده است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: برهمین اساس بیمارستان‌ها به نحوی برنامه ریزی کنند که متخصصان مورد نیاز بیمارستان در ایام نوروز خدمات خود را مانند روزهای قبل از تعطیلات ارائه دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: با توجه به جابجایی انبوه مسافران در تعطیلات نوروز در سطح استان و افزایش حجم گردشگران در این ایام ارائه بهینه خدمات درمانی به مردم و مسافرین عزیز از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

وی تأکید کرد: برهمین اساس لازم است تا هماهنگی‌های لازم در راستای ایجاد ایستگاه سلامتی در میادین ورودی شهر، استقرار آمبولانس‌های 115 در حاشیه جاده‌ها، آمادگی پایگاه‌های 115 برای ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به افراد حادثه دیده مورد توجه قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha