سلامت نیوز : سمینار راهبردهای نوآوری در مدیریت تحول مراکز بهداشتی درمانی با شعار "نظام سلامت نوآور برای آینده" 13 و 14 اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران با مشارکت انجمن علمی اطلاعات بهداشتی و زیست پزشکی با هدف تشویق فرآیندهایی که عملکردهای نوآوری را در خدمات بهداشتی درمانی و آموزش علوم پزشکی توسعه می‌دهد، سمینار راهبردهای نوآوری در مدیریت تحول مراکز بهداشتی درمانی را برگزار می‌کند.

این سمینار دو روزه با هدف فراهم آوردن محلی برای بحث در مورد آینده نوآوری در آموزش علوم پزشکی و نظام سلامت و ارایه ایده‌های عملی و راهبردهایی که می‌تواند زمینه افزایش اثربخشی و پاسخگویی بیشتر نظام سلامت و تغییر شرایط برای آموزش علوم پزشکی برگزار می‌شود.

تغییرات تحول آفرین نظام سلامت و آموزش علوم پزشکی در جهان و پیامدهای آن، نقش نهادهای اقتصادی، بیمه‌ای، اجتماعی و بازرگانی در توسعه مدل‌های نوآوری فناوری سلامت در جهان و تحلیل مدل‌های موجود در ایران، نقش مدیریت نوآوری و فناوری در ارایه مراقبت سلامتی بهتر با هزینه کمتر، مدیریت هوشمند نوآوری سلامت، زیرساخت‌های لازم برای توسعه نوآوری در نظام سلامت و آموزش هوشمند نوآوری از محورهای سمینار راهبردهای نوآوری در مدیریت تحول مراکز بهداشتی درمانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha