نماینده زنجان و طارم در مجلس گفت: هزینههای درمانی که به مردم تحمیل می‌شود، بسیار بالاست که این موضوع با سیاستهای کلان دولت نیز هم‌خوانی ندارد.

نماینده زنجان و طارم: هزینههای درمانی تحمیلی به مردم، بسیار بالا است

سلامت نیوز:‌ نماینده زنجان و طارم در مجلس گفت: هزینههای درمانی که به مردم تحمیل می‌شود، بسیار بالاست که این موضوع با سیاستهای کلان دولت نیز هم‌خوانی ندارد.

محسن علیمردانی، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تخصیص بودجه سال 93 به حوزه سلامت و درمان، اظهار کرد: برای سال 93 بودجه خوبی در نظر گرفته شده است، اما لازم به ذکر است که فعلاً برای حوزه سلامت و درمان بودجه به صورت جداگانه در نظر گرفته نشده ولی اراده مجلس حمایت از حوزه بیمه سلامت و درمان است.

او افزود: نمایندگان مجلس سعی دارند در بخشهای مختلف به ویژه در زمینه بیمه همه مردم، از بیمه سلامت آن‌ها حمایت کنند، به طوری که درصدی که برای بیمه سلامت در نظر گرفته‌اند در نوع خود جهشی بی‌نظیر داشته است که این موضوع می‌تواند کمک عظیمی به مردم باشد.

علیمردانی تصریح کرد: مجلس و خود دولت نیز به دنبال این هستند که هزینه‌های درمانی که مردم متقبل می‌شوند باید به نسبت خوبی کاهش یابد و بیمه‌ها باید به نوعی در کاهش این هزینه‌ها کمک کنند تا تنها دغدغه مردم به هنگام بیماری، وضعیت بیمار باشد، نه این که نگران هزینه‌های درمان نیز باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در خانه ملت، یادآور شد: در خصوص بودجه استان برای سال آینده نیز در برخی از قسمت‌ها نظیر بخش افزایش مالیات، اعتراضات مؤثر بوده و به نحو قابل قبولی این میزان واقعی‌تر شده و تا حد چشم‌گیری این افزایش مالیات کاهش یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha