دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر صیانت از خانواده معتادان، اشتغال معتادان و پذیرش جامعه را نگرانی های ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.

سلامت نیوز: دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر صیانت از خانواده معتادان، اشتغال معتادان و پذیرش جامعه را نگرانی های ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.

عبدالرضا رحمانی فضلی روز جمعه در حاشیه نشست خانه خیرین ایران در جمع خبرنگاران بحث حمایت های اجتماعی و فرهنگی معتادان و خانواده های آن ها را از نگرانی های ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد.

وی در خصوص نشست امروز در خانه خیرین ایران با حضور روسای خانه خیرین ایران در سراسر کشور که درزمینه اعتیاد نیز فعالیت می کنند ، اظهار داشت: خانه خیرین تا کنون عملکرد خوبی داشته و با سامان دهی مناسب در سراسر کشور توانسته است در قالب یک سازمان عملکرد داشته باشد.

وزیر کشور نشست امروز با خانه خیرین را در حوزه موضوعات مرتبط با مواد مخدر عنوان کرد و افزود: مقرر شد کمیته مشترکی با ستاد مبارزه با مواد مخدر و خانه خیرین تشکیل و راه های همکاری خانه خیرین با ستاد بررسی شود.

وی به پیشنهادی که به روسای خیرین سراسر کشور در این نشست ارایه داده بود ، اشاره کرد و گفت: به مسوولان خانه خیرین پیشنهاد شد طرح های خود را به ستاد ارایه دهند و ستاد نیز طرح ها را به دولت پیشنهاد دهد.

رحمانی فضلی در عین حال اظهار داشت: بخش کمک های مادی به سازمان های مردم نهاد مطرح نیست ما می خواهیم سازماندهی را به خود مردم بسپاریم زیرا مردم انگیزه بیشتری دارند.

نشست اعضای هیات مدیره خانه خیرین ایران و مدیران عامل خانه های خیرین استان های سراسر کشور با وزیرکشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز (جمعه) در مجموعه فرهنگی شقایق ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha