رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آستانه روز پرستار، این روز را تبریک گفت و خواستار ارائه الگوی عالی از پرستاری هنرمندانه، نوآورانه و خداپسندانه از سوی پرستاران ایرانی به جهانیان شد .

سرلشگر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی ، اظهار داشت: بزرگداشت و تکریم و تعظیم این روز به خاطر تولد اسوه نیکی ها، جمالات و کرامات عالیه انسانی و به جهت ولادت الگوی صبر، استقامت و پرستاری، شجاعت، تقوا، شهامت و پایداری است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران پیرامون خدمات ارزشمند پرستاران در عرصه هاای مختلف خطاب به پرستاران گفت این جانب در دوران دفاع مقدس و پس از آن شاهد تلاش وکوشش خاصلانه پرستاران در رسیدگی به مجروحان و جانبازان دفاع مقدس بوده و هستم و صمیمانه به جامعه پرستاری کشور درود می فرستم و این روز بزرگ را به پرستاران مخصوصا پرستاران شاغل درنیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می کنم .

وی افزود : انتظار دارم در این فرصت مبارک و در سال نوآوری و شکوفایی صفات عالی پرستار نمونه تاریخ بشر دخت گرامی مولای متقیان حضرت زینب (سلام الله علیها) را در تکریم و تسکین بیماران را همراه با دانش نوین پرستاری نموده و الگوی عالی از پرستاری هنرمندانه، نوآورانه و خداپسندانه را در معرض دید جهانیان قرار دهید.

سرلشگر فیروزآبادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی وضعیت بیماران و تاکید معظم له مبنی بر اینکه هر حرکت انسانی یک پرستار برای بیمار یک حسنه است، گفت: چنان عمل کنید که خواسته قلبی رهبر بزرگوار و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای عزیز در خدمت به مردم تحقق یابد و افتخارات جامعه پرستاری کامل تر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha