هیچ مشکلی در توزیع شیرخشك دارویی «نوترامیژن» وجود ندارد.

یکی از کارشناسان دارویی سازمان تدارکات پزشكی هلال احمر در گفت‌وگو با ایسنا، با اذعان به این که حدود دو تا سه روز از ماه گذشته، به دلیل مشکلات مالی، یارانه این شیر خشک دارویی از سوی وزارت بهداشت قطع شد، گفت: در حال حاضر مشکلات برطرف شده و بیماران می‌توانند مانند سابق با پرداخت دو هزار تومان دارو را تهیه کنند.

وی توضیح داد: در روزهایی که یارانه قطع شده بود سازمان تدارکات دارویی مابه‌التفاوت 16 هزار تومانی را به شرط عودت در صورت دریافت یارانه از بیماران اخذ کرد و پس از حل مشکل یارانه با بیماران تماس گرفته و وجه مذکور به آنها باز پس داده شد.

وی با تاکید بر این که از دو هفته پیش تا کنون سازمان در نظر گرفته تا هیچ کس از داروخانه هلال احمر ناراضی برنگردد شماره تلفن 88800351 را برای رسیدگی به شکایات مردمی اعلام کرد.

این اظهارات در حالی از سوی این مقام مسوول در سازمان تداركات پزشكی هلال احمر صورت می‌گیرد كه چندی پیش عده‌ای از والدین نوزادان مصرف ‌كننده شیرخشك نوترامیژن در تماس با ایسنا نسبت به آن‌ چه «توقف توزیع این شیرخشك» - كه پیش از این توسط داروخانه هلال احمر صورت می‌گرفت - خواندند، اعتراض كردند.

به گفته این عده از شهروندان، شیرخشك «نوترامیژن» كه جایگزین شیرغذایی برای نوزادانی است كه با مشكلات متابولیكی دست به گریبانند به مدت سه ماه از سوی این داروخانه در اختیار آنها قرار نمی‌گرفت كه این امر مصرف‌كنندگان شیرخشك غذایی _ دارویی مذكور را با مشكلات زیادی مواجه كرد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha