سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فارس در حوزه علوم پزشکی و به ویژه آموزش پزشکی شهره بوده و نیاز به تعریف ندارد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز همیشه جزء افتخارات ایران بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ؛ دکتر سید حسن هاشمی در سفر چندروزه خود به استان فارس اظهار داشت: توانمندی‌های بسیاری در فارس موجود است و ما نیز چشم امید دوخته‌ایم که در حوزه کلان سلامت از این استان بی‌بهره نباشیم.

وزیر بهداشت اضافه کرد: اعضای هئیت رئیسه، روسای دانشکده‌ها، مدیران گروه و اساتید برجسته کشوری و بین‌المللی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعالیت می‌کنند که ما در سطح کلان کشور انتظار راهنمایی و کمک آنها را داریم.

هاشمی بیان کرد: در سفر به فارس و سفرهای پیشین این استان موفق به بازدید و آشنایی با بخشی از حوزه سلامت در این دیار شدم و امیدوارم که در سفرهای آینده با اساتید و دانشجویان نیز دیداری داشته باشم.

وزیر بهداشت در پایان گفت: از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی اساتید، کارکنان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در تمام رده‌ها، از طرف دولت و همچنین مردمی که خدمات این زحمت‌کشان در حوزه سلامت استان فارس را دریافت می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha