سلامت نیوز : رییس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: نبود داروخانه هلال احمر در شهرستان بروجرد به یک مشکل جدی برای بیماران تبدیل شده است.

ˈ محمد کرمیˈ در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: متاسفانه استان لرستان تنها استانی است که داروخانه هلال احمر در هیچکدام از شهرهای آن وجود ندارد و این خواسته و مطالبه مهم مردم و بیماران خاص منطقه است.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت ایجاد داروخانه، وجود بیماران خاص و نیاز آنها به داروهای کمیاب دولتی و محرومیت استان لرستان، متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی استان مجوز ایجاد داروخانه هلال احمر را صادر نمی کند.

وی اضافه کرد: برای ایجاد داروخانه هلال احمر در شهرستان بروجرد نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی بارها پیگیر موضوع بوده و جمعیت هلال احمر کشور نیز با ایجاد این داروخانه موافقت کرده ولی مجوز تاسیس داروخانه باید از دانشگاه علوم پزشکی لرستان گرفته شود.

کرمی افزود: در صورت صدور مجوز این داروخانه و موافقت کمیسیون ماده 20، تمامی هزینه های تاسیس و تجهیز و تامین داروهای داروخانه ازسوی جمعیت هلال احمر کشور تامین می شود.

وی اضافه کرد: در صورت موافقت مسوولان علوم پزشکی استان نسبت به صدور مجور داروخانه هلال احمر ، بیماران نیازمند لرستان برای تامین داروهای خود در شهرهای همدان، اراک، تهران و قم سرگردان نمی شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد هادی معظمی گودرزی ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    0 0
    با سلام و تشکر از سلامت نیوز و ریاست هلال احمر بروجرد عزیزان من عناد مسؤلین استان با بروجرد عزیز قریب 3 دهه است تداوم داشته . نمایندگان اگر دلسوزند میبایست به استان توجهی نکنند و مجوز را مستقیم از تهران بگیرند . لطفأ منعکس فرمایید. والسلام
  • کامبیز ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    0 0
    سلام و تشکر بابت اطلاع‌رسانی شما واقعیت بهداشت و درمان شهرستان بروجرد بسیار بدتر از آن چیزیست که در خبرها می آید ای کاش سری به بیمارستان های عهد دقیانوس این شهر بزنید واقعاً فاجعه و جنایت علیه بشریت است