مراسم رونمایی از اولین کتاب تألیفی مرجع تخصصی پزشکی فارسی، روز پنج شنبه پانزدهم اسفند ماه جاری در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد برگزار خواهد شد.

رونمایی از اولین کتاب تالیفی مرجع تخصصی پزشکی فارسی

سلامت نیوز: مراسم رونمایی از اولین کتاب تألیفی مرجع تخصصی پزشکی فارسی، روز پنج شنبه پانزدهم اسفند ماه جاری در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد برگزار خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی انتشارات تیمورزاده، این کتاب نگاشته 116 متخصص و استاد دانشگاه و اولین گام در جهت استقلال علمی مکتوب از منابع خارجی محسوب می شود و شاید در آغاز راهی ارزشمند و خطیر قرار گرفته باشیم.

این برنامه با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان مختلف علوم پزشکی برگزار خواهد شد و احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، دکتر علیرضا یلدا استاد، پیشکسوت جامعه پزشکی و نیز دکتر علیرضا زالی، رئیس سازمان نظام پزشکی کل کشور سخنرانی خواهند کرد.

در این مراسم فیلم مستند مراحل تولید این کتاب از ابتدا تا انتها به نمایش درخواهد آمد که به نظر می رسد برای فرهیختگان جامعه پزشکی از جذابیت خاصی برخوردار باشد.

همچنین نرم افزار جدید "نمایش 4بعدی" که بر روی این کتاب نیز قرار گرفته است برای اولین بار به جامعه پزشکی و علاقمندان این کتاب معرفی خواهد شد.

شایان ذکر است این اولین کتابی است که انتشارات تیمورزاده پس از 2دهه فعالیت و انتشار بیش از 3هزار عنوان کتاب، رونمایی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha