سلامت نیوز : معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از اعزام متخصصان اطفال به مکه و مدینه و افزایش نظارت بر مراکز درمانی خبر داد.

عادل مقصودی‌نژاد در گفت وگو با (ایسنا)، با اشاره به فعالیت‌های ویژه این مرکز در ایام نوروز گفت: در ایام عید نوروز معمولا افراد به همراه خانواده‌های خود به سفر حج اعزام می‌شوند که برهمین اساس و افزایش میزان زائران ، مرکز پزشکی برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پزشکان متخصص در بخش‌هایی نظیر داخلی، عمومی، زنان و زایمان، تزریقات و … مشغول به ارائه خدمات به زائران هستند گفت: درایام نوروز حضور خانواده‌ها با فرزندانشان افزایش می‌یابد که برهمین اساس برای نخستین بار متخصصان اطفال نیز برای خدمات دهی بیشتر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مقصودی‌نژاد با بیان اینکه در صورت نیاز به ارجاع زائران به بیمارستان آمبولانس و پزشک مسلط به زبان عربی و انگلیسی در مراکز درمانی ایرانی وجود دارد، اظهار کرد: یک درمانگاه شبانه روزی در مکه، دو مطب 16 ساعته و یک مطب 12 ساعته و پنج مطب هشت ساعته در حال فعالیت هستند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه هیچ مشکل دارویی در مراکز درمانی هلال احمر وجود ندارد و دارو به مقدار مورد نیاز دپو شده است گفت: میزان نظارت بر مراکز درمانی مکه و مدینه توسط کارشناسان این مرکز در ایام نوروز افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha