دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷

سلامت نیوز : مدیرکل روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران به کاهش ذخایر خونی به علت برودت هوا و قرار گرفتن در آستانه عید نوروز و افزایش مشغله‌های پایان سال مردم اشاره کرد و از هموطنان خواست تا در روز چهاردهم اسفند ماه، همزمان با روز نیکوکاری در پایگاه‌های انتقال خون حضور یابند.

دکتر بشیر حاجی بیگی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینکه چهاردهم اسفند ماه هرسال تحت عنوان روز نیکوکاری نام گذاری شده است و فرصتی برای مشارکت در امور خیرخواهانه است، اظهار کرد: کارکنان انتقال خون در این روز نیز همانند سایر اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی در آماده باش کامل بوده و پذیرای مردم در پایگاه‌های سراسر کشور هستند.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی در خصوص اهدای خون امری بسیار ضروری است و ما همواره از مردم می‌خواهیم تا روزی را برای اهدای خون خود در تقویم‌هایشان قرار دهند که روز چهاردهم اسفند ماه می‌تواند فرصت مناسبی باشد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران با بیان اینکه نیاز به خون در مراکز درمانی بویژه در تهران به علت افزایش اعمال جراحی در روزهای آخر سال شدت می‌یابد، گفت: از مردم درخواست می‌کنیم همانطور که همواره در مقاطع حساس یاری‌گر بیماران نیازمند بستری در تخت‌های بیمارستان بودند، با قرار گرفتن در آستانه بهار، فصل رویش طبیعت نیز بیماران را فراموش نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha