دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 106941

سلامت نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، سال آینده را سال خوبی برای بهداشت و درمان کشور دانست و گفت: وضعیت بهداشت و درمان شهرهای کوچک و روستا ها سال آینده متحول می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ مسعود پزشکیان در جمع دهیاران، اعضای شورا و مردم منطقه باسمنج و روستاهای همجوار این منطقه اظهار کرد: 30 هزار میلیارد ریال در بودجه سال آینده برای فصل بهداشت و درمان شهرهای زیر 20 هزار خانوار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین می شود و سهم استان آذربایجان شرقی با توجه به سرانه جمعیتی رقم قابل توجهی خواهد بود.

پزشکیان گفت: با وجود تورم موجود سال آینده برای حوزه بهداشت سال خوبی است و در صورت تحقق حقوق 70 الی 100 میلیون تومانی برای پزشکان خانواده، این حوزه با جهش خوبی روبرو می شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بررسی مشکلات منطقه باسمنج موضوع اختلاف شهروندان این منطقه و راه و شهرسازی را بررسی و خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای بررسی قانونی این مشکلات شد .

وی افزود: قانون غلط بهتر از بی قانونی است و باید همه خود را مقید به قانون بدانند.

وی در ادامه در بازدید از بیمارستان باسمنج خواستار متمرکز سازی فعالیت های بهداشتی در این حوزه شد و گفت: با توجه به جذب بودجه سه میلیارد ریالی برای ساخت کلنیک پزشکی بهتر است این فعالیت در بیمارستان باسمنج تجمیع شده و این بیمارستان تجهیز شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha