سلامت نیوز : مدیر روابط عمومی مركز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشكی كشور گفت: در حوادث ویژه (حوادث پرتلفات) هفته گذشته در کشور، بیش از 480 نفر از هموطنان مصدوم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ آرزو دهقانی اظهارداشت: در 154 حادثه ویژه رخ داده طی هفته گذشته كه منجر به اعزام 239 آمبولانس و بیش از 480 تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث شد، نیروهای امدادی اورژانس 115 پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، 480 نفر را جهت دریافت مراقبت های تخصصی بیشتر به مراكز درمانی منتقل نمودند.

وی افزود: در یکی از این حوادث، یک دستگاه پراید در محور بیرجند - اسدیه واژگون شد كه بلافاصله 4 تیم امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شدند كه اولین تیم اورژانس 115 پس از 10 دقیقه به محل حادثه رسید و 6 نفر مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشكی به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل نمودند.

دهقانی از واژگونی یك دستگاه پیكان وانت در محور جویبار - كیاكلا خبر داد و گفت: بلافاصله 3 تیم امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به محل حادثه اعزام شدند كه اولین آمبولانس پس از 6 دقیقه به محل رسید و 7 نفر مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشكی به بیمارستان عزیزی جویبار منتقل نمودند.

به گفته وی، تصادف دو دستگاه پراید در محور بیرجند - سربیشه، یکی دیگر از حوادث ویژه در گذشته بود كه بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام شدند و اولین آمبولانس پس از 11 دقیقه به محل رسید و 8 نفر مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشكی به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل نمودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha