سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 107006

سلامت نیوز :معاون فنی بهداشت محیط مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت از اجرای طرح بسیج نوروزی با نظارت فعال 4500 بازرس بهداشت محیط در قالب 700 اكیپ نظارتی در هر روز و در كلیه مراكز بهداشتی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا ؛ سید رضا غلامی ضمن اعلام این خبر گفت: اجرای برنامه بسیج نوروزی كه از اول اسفند ماه شروع شده است تا 15 فروردین ماه سال آتی ادامه دارد.

معاون فنی بهداشت محیط مركز سلامت محیط و كار یادآور شد: طرح بسیج سلامت نوروزی با هدف حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی مواد غذایی در سطح عرضه به منظور كاهش و كنترل بیماری های مرتبط با غذا همه ساله اجرا می شود.
وی افزود: این طرح به مدت 45 روز با حضور بازرسین بهداشت محیط از ساعت 8 صبح تا 8 شب در ساعات اداری و غیر اداری و روزهای تعطیل در سراسر کشور برگزار می شود.
غلامی خاطرنشان کرد: طرح بسیج سلامت نوروزی با اولویت نظارت بر مراکز و اماکن حساس مانند هتل ها، مهمانپذیرها، مسافرخانه ها، کلیه اماکن اقامتی، اماکن بین راهی، اماکن تفریحی و پارک ها، رستوران ها، کترینگ ها، قنادی ها و شیرینی فروشی ها و فروشگاه های خشکبار و آجیل و همچنین سرویس های بهداشتی عمومی، فرودگاه ها، راه آهن، پایانه های مسافربری و سرویس های حمل و نقل بین شهری و همچنین آرایشگاه های مردانه و زنانه به منظور ارتقاء سلامت جامعه اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha