سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 107008

سلامت نیوز : نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ذاتی حاکمیت خدمت به مردم است و با اینکه مردم برای حل مشکلات خود به این و آن التماس کنند مشکلات حل نمی شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ مسعود پزشکیان در جمع دهیاران و اعضاء شورای مرکزی شهرستان آذرشهر اظهار کرد: بدون در نظر گرفتن اولویت‌ها هر برنامه و بودجه‌ای با شکست مواجه خواهد شد.

وی ایجاد توقعات نابجا در بین مردم را ناصحیح دانست و گفت: ما در این کشور میزان پولمان معلوم است، ما باید بر اساس پولمان ادعا کنیم و توقع و تقاضا ایجاد کنیم.

پزشکیان خاطر نشان کرد: طرح موضوعات بدون نگاه کارشناسی شده اشتباه است و اجرای برنامه های کشور باید از کانال تخصصی بگذرد.

وی با اشاره به پیش بینی 30 هزار میلیارد ریال در بودجه سال آینده برای بهداشت و درمان شهرهای زیر 20 هزار خانوار یاد آور شد: علاوه بر آن نزدیک به 50 هزار میلیارد ریال و دقیقاً 480 میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه‌ها برای کمک به بیماران صعب العلاج و نیازمند در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با تزریق این مبالغ به بدنه بهداشت و در مان کشور و در صورت برنامه ریزی صحیح برای هزینه کرد ها شاهد تحول بزرگی در عرصه بهداشت و درمان کشور خواهیم بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، نگاه دولت به امر بهداشت و درمان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه دولت فعلی بر خلاف دولت قبلی خود پیشقدم در اجرای برنامه های بهداشتی است و امیدواریم این نگاه همچنان ادامه داشته باشد.

پزشکیان با تاکید بر ملاحظات زیست محیطی در اجرای تمامی برنامه های ملی و استانی یادآور شد: مشکلات منطقه آذربایجان در خصوص دریاچه ارومیه و بسیاری از مشکلات دیگر زیست محیطی به علت عدم توجه به این حوزه بوده است و باید نقشه و برنامه منسجم و همه جانبه ای برای استان ترسیم شود تا شاهد اینگونه موار نباشیم چرا که برای مثال با ادامه روند خشک شدن دریاچه و عدم برنامه ریزی و اعمال عمل دیگر نمی توان حتی در این منطقه زندگی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha