سلامت نیوز : معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از صدور مرحله نخست کارت‌های جدید معلولیت خبر داد و گفت: با اجرای طرح «تأمین تجهیزات توانبخشی» در سال جاری، دیگر معلول بدون ویلچر و عصا وجود ندارد.

یحیی سخنگویی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به واریز مرحله پایانی تأمین تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی اظهار داشت: امسال بالغ بر 25 میلیارد تومان در بخش تامین تجهیزات توانبخشی هزینه شده است.

وی تصریح کرد:‌ طبق دستورالعمل رئیس سازمان بهزیستی کشور به تمام معاونت‌های بهزیستی، پایش پرونده‌ها در دستور کار قرار گرفت که در ادامه با خارج شدن برخی افراد خودکفا، تعداد بیشتری از نیازمندان تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند.

سخنگویی تأکید کرد: یکی از برنامه‌های امسال توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی بود که با اقدامات انجام شده بالغ بر 10 درصد از مددجویان از چرخه حمایتی خارج شدند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور ادامه داد: سال آینده تسهیلات خوبی برای معلولان در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به ارائه کمک‌های آموزشی و تحصیلی اشاره کرد.

وی از صدور مرحله نخست کارت‌های جدید معلولیت خبر داد و گفت: با اجرای طرح "تأمین تجهیزات توانبخشی" در سال جاری، معلول جسمی بدون ویلچر و عصا در کشور وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha