چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 107100
سلامت نیوز : رئیس شورای فناوری سلامت وزارت بهداشت از لبیک گویی جامعه داروسازان به دعوت رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر مصطفی قانعی از برگزاری نشستی بین داروسازان کشور با وزیر بهداشت خبر داد و گفت: اصل برگزاری این نشست سه ماه پیش در شورای فناوری سلامت تصویب شده و رئیس سندیکای دارو مامور تشکیل آن شده بود.

وی افزود: زمزمه هایی از گذشته در خصوص اقتصاد مقاومتی وجود داشت ولی ابلاغیه جدید رهبر معظم انقلاب در این خصوص محور این نشست خواهد بود.

قانعی بیان داشت: یکی از بندهای ابلاغیه اقتصاد مقاومتی رهبری به موضوع درمان و اهمیت آن اختصاص یافته است، بنابراین این نشست یک گام برنامه ریزی شده در جهت پاسخگویی به دعوت رهبر معظم انقلاب در این خصوص است.

وی با اعلام اینکه نحوه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه دارو در نشست داروسازان با وزیر بهداشت مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت، گفت: در این نشست نمایندگان تمام رده های داروسازی با فناوری های مختلف حضور خواهند داشت.

نشست تولید کنندگان مواد اولیه دارویی با حضور وزیر بهداشت، و با موضوع اقتصاد مقاومتی روز شنبه 17 اسفند ماه جاری در انستیتو پاستور ایران برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha