دکتر رضا ملک‌زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در یادداشتی با عنوان «چرا دکتر ایمانیه؟» که در سایت شخصی وزیر بهداشت منتشر شده است، به نوعی دلیل ابقای دکتر ایمانیه در سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را توضیح داد.

حمایت معاون وزیر بهداشت از ابقای دکتر ایمانیه

سلامت نیوز: دکتر رضا ملک‌زاده، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در یادداشتی با عنوان «چرا دکتر ایمانیه؟» که در سایت شخصی وزیر بهداشت منتشر شده است، به نوعی دلیل ابقای دکتر ایمانیه در سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را توضیح داد.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر محمد هادی ایمانیه ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله افرادی است که با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سمت خود ابقا شده است که البته این حکم وزیر با مخالفت های بسیاری روبرو شده و بسیاری از مخالفان خواستار توضیح صریح وزیر بهداشت در این مورد شدند.
امروز «دکتر رضا ملک‌زاده»، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در یادداشتی با عنوان «چرا دکتر ایمانیه؟» که در سایت شخصی وزیر بهداشت منتشر شده است، به نوعی دلیل ابقای دکتر ایمانیه در سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را توضیح داد.

به گزارش سلامت نیوز، متن یادداشت دکتر ملک زاده به شرح زیر است:
«دکتر ایمانیه را از زمان دانشجویی در کلاس فیزیوپاتولوژی و همچنین آموزش بالینی در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز از نزدیک می‌شناسم. در طول دوره تحصیلات تخصصی و فوق تخصصی گوارش و کبد اطفال هم با ایشان آشنایی داشته‌ام. در طول 8 سال ریاست ایشان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اینجانب به‌عنوان یکی از اعضای هیأت امناء دانشــگاه علوم پزشــکی شـیراز شـاهد کوشــش و فعـالیت ایشـان در توانمندسازی و ارتقاء علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده‌ام. هرگاه با ایشان در مورد برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر برای ارتقاء علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز صحبت نموده‌ام و هر پیشنهادی در جهت بهبود اوضاع داشته‌ام، با نهایت بزرگواری پذیرفته و به آن عمل کرده‌اند.
بر اساس تجربه‌ای که طی 31 سال خدمت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی تهران و وزارت بهداشت و آشنایی با طیف وسعیی از مدیران دانشگاه‌ها در سطح کشور داشته‌ام، ایشان را یکی از بهترین مدیران از نظر اخلاق، رفتار، وقت‌گذاری و عشق به خدمت و ارتقاء دانشگاه می‌شناسم. در برررسی وضعیت دانشگاه در دولت یازدهم پس از ملاقات با طیف وسیعی از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه و بازدیدهای متعدد از واحدهای دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این نتیجه رسیدم که بهترین اقدام در شرایط کنونی، ادامه مدیریت دکتر ایمانیه و تقویت این مدیریت با انتخاب همکاران جدید در سطوح مختلف مدیریت می‌باشد.
 با تشکر از اعتماد جناب آقای دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت که پیشنهادات اینجانب و همکاران دیگر را پذیرفتند، آرزو می‌کنم که با همدلی و همکاری کلیه اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه، شاهد رشد و اعتلای بیشتر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز باشیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha