آیت الله هاشمی:فاطمه همه عمرش در خدمت بیماران خاص بوده

سلامت نیوز: آیت الله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با ارمان درباه دادگاه فاطمه هاشمی اظهار داشت : وی اصلا اهمیت نمی‌دهد که دادگاه برود یا نرود و جز از خدا نمی‌ترسد .

ادامه اظهارات ایت الله هاشمی با ارمان در زیر می اید :به هر حال شرایط اینگونه است و آدم چه کار می‌تواند بکند؟ فاطمه توصیه ه­ایی به مجلس كرد، فاطمه سرتاپای عمرش بدون هیچ مزدی در خدمت به محروم‌ترین مردم بوده است، یعنی بیماران خاص. کسی که در خانه بیمار خاص داشته باشد، دیگر همه فامیل آسایش ندارند. بیماران خاص کسانی هستند که مرضشان مشکل است، لاعلاج یا بسیار صعب العلاج است و بسیار گران است. فاطمه از جوانی تا کنون به اینها می‌رسد و خیلی هم برایشان کار می‌کند. الان بیمارستانی برای سرطانی‌ها می‌سازد، 4، 5 سال شهرداری و دیگران نگذاشتند و حالا دیگر راه افتاده است و بعدا خواهید دید چه خدمتی به سرطانی‌ها خواهد شد.
بهترین مرکز در خارومیانه در حال ساخت است. خیلی کار می‌کند. شب و روز ندارد یعنی واقعا همیشه فعالیت می‌کند که امكاناتی جمع کند كمك به بیماران خاص. زمانی كه رفته بودیم فدک، همراه ما بود. یک مقدار از ساقه‌های خشك نخل را همراه خود در چمدان آورد. شاخه‌های نخل فدک را می‌دهد و كمك‌های زیادی از خیرین می‌گیرد و آنها هم به این موارد علاقه‌مند هستند.
برای اینها کار می‌کند. اینجوری است وضعش. اصلا اهمیت نمی‌دهد که دادگاه برود یا نرود و جز از خدا نمی‌ترسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha