معاون پرستاری وزارت بهداشت،افزایش رضایت مندی مردم و کارآمدی نظام سلامت در بعد پرستاری را از جمله برنامه های هدف گذاری شده این معاونت در چهار سال آینده برشمرد و خاطرنشان کرد:از مهمترین اهدافی که باید برای رسیدن به آن نیز هدف گذاری بشود افزایش رضایتمندی پرستاران، و ارتقاء دانشکده های پرستاری در سطح ملی و بین المللی است که برای آینده هدف گذاری شده است.

افزایش رضایتمندی پرستاران الویت معاونت پرستاری در سال آینده

سلامت نیوز :دکتر میرزابیگی در همایش تجلیل از پرستاران نمونه ی خراسان رضوی با اشاره به لزوم چاره اندیشی برای رفع کمبود نیروی پرستار در کوتاه مدت و بلند مدت  افزود:برنامه ریزی برای متناسب سازی آموزش بالینی، برنامه ریزی برای بهبود مستمر خدمات مراقبت پرستاری ، اهتمام به بستر سازی برای استفاده از فناوری روز،از جمله ماموریتهای ابلاغ شده وزیر بهداشت در این راستا به شمار می رود .

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز از مشهد، وی با تاکید براینکه رسیدگی به کارکنان پرستاری در ابعاد معیشتی فرهنگی و اجتماعی از اقدامات ابلاغ شده ی وزیر بهداشت است یادآور شد: اهتمام جدی به اخلاق حرفه ای و مراقبتهای معنوی ، تشکیل شورای عالی پرستاری برای سیاست گذاری و نظارت بر اجرای پرستاری مسائلی هستند که در حوزه ی پرستاری باید بدان برسیم.

 معاون پرستاری وزارت بهداشت،افزایش رضایت مندی مردم و کارآمدی نظام سلامت در بعد پرستاری را از جمله برنامه های هدف گذاری شده این معاونت در چهار سال آینده برشمرد و خاطرنشان کرد: از مهمترین اهدافی که باید برای رسیدن به آن نیز هدف گذاری بشود افزایش رضایتمندی پرستاران و ارتقاء دانشکده های پرستاری در سطح ملی و بین المللی است که برای آینده هدف گذاری شده است.

میرزابیگی تشکیل کمیته نخبگان پرستاری به منظور اجرای سیاستهای ابلاغی را از اقدامات دیگر دانست و تصریح کرد: 168 چالش حوزه پرستاری بررسی و 25 برنامه اولویت دار برای کاهش معضلات این حوزه تعیین شده است.

گفتنی است در مراسم جشن روز پرستار و تقدیر از پرستاران نمونه خراسان رضوی که در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد از پرستاران نمونه ی خراسان رضوی تقدیر بعمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha