ارائه خدمات درمانی برای بیماران خاص در ایام تعطیلات نوروز

سلامت نیوز :  مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، گفت: بیمارستان‌ها در بازه زمانی 15 اسفند تا 15 فروردین بیماران دیالیزی را ترخیص نمی‌کنند و در صورت ترخیص حتماً از قبل نسبت به جابجایی محل دیالیز با بخش بیماری‌های خاص دانشگاه علوم پزشکی مربوطه هماهنگی به عمل می‌آورند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر سید احمد تارا ضمن اعلام این خبر در تشریح چگونگی ارائه خدمات بیمارستانی به گردشگران نوروزی، اظهار کرد: همچنین برای آن دسته از بیماران دیالیزی که قصد مسافرت و جابجایی دارند از طریق بخش دیالیز با کارشناس بیماران خاص در دانشگاه‌های مقصد، هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد و از فراهم بودن محل دیالیز و زمان آن اطمینان حاصل می‌شود.

وی افزود: با توجه به هماهنگی و مکاتبه با واحد اورژانس کشوری و همچنین برقرای سهمیه دارویی ویژه ایام نوروز نیاز بیماران هموفیلی نیز در این ایام مرتفع می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت ادامه داد: بیماران تالاسمی و ام‌ اس با توجه به مزمن بودن بیماری و گرفتن خدمات به صورت دوره‌ای، نیاز به دریافت دارو و یا تزریق خون در ایام تعطیلات نوروز ندارند و برنامه ریزی خدمات مورد نظر در مراکز درمانی برای قبل یا پس از تعطیلات انجام می‌شود.

تارا در پایان از ثبت آمار و اطلاعات خدمات در این ایام، مطابق دستورالعمل‌های جاری خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha