سلامت نیوز :رئیس سازمان تامین اجتماعی از انعقاد تفاهمنامه‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی برای آموزش‌های بالینی و استفاده آموزشی دانشگاه آزاد از بیمارستان میلاد خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی نیمی از جمعیت کشور یعنی حدود 38 میلیون بیمه شده را تحت پوشش دارد، اظهار کرد: این سازمان در هشت سال اخیر دوران پرفراز و فرودی را در صحنه اجرایی به خود دیده و خوشحالم که با روی کار آمدن این دولت سازمان به مسیر اصلی خود باز می‌گردد.

وی افزود: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید خوشحالم که برند اصلی سازمان تامین اجتماعی که یک سازمان بیمه گر است و سالهای اخیر این برند مخدوش شده بود به وضعیت سابق خود باز می‌گردد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به وجود 80 بیمارستان و 300 مرکز سرپایی تحت نظر این سازمان گفت: این سازمان با تامین منابع 60 درصد نظام سلامت کشور به نیمی از جمعیت کشور خدمت رسانی می‌کند.

نوربخش با بیان اینکه رابطه سازمان تامین اجتماعی با دانشگاه آزاد در یکی دو سال اخیر به دلیل نبود قرارداد مقداری مخدوش شده بود اظهار کرد: در حال حاضر تفاهم نامه‌ای با این دانشگاه منعقد و مقرر شد سازمان تامین اجتماعی نقشی در آموزش بالینی دانشگاه آزاد داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان میلاد هم که تا کنون همکاری منسجمی با دانشگاه آزاد نداشت در این تفاهمنامه پیش بینی شده که در آموزش‌های فوق تخصصی و فلوشیپ در رشته‌های بالینی‌ و علوم پایه را با این دانشگاه همکاری داشته باشد که امیدوارم این همکاری‌ها منجر به اعتلای آموزش پزشکی کشور شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha