سلامت نیوز : کمیسیون بهداشت مجلس طرحی در رابطه با بیمه اجتماعی فراگیر را با همکاری وزارت رفاه و مرکز پژوهش‌های مجلس و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بررسی می‌کند.

حسین قربانی سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با (ایسنا)، در مورد جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: بخشی از جلسه عصر امروز به بررسی طرح بیمه اجتماعی فراگیر می‌پرداخت که بحث اصلی کمیسیون بهداشت بود و قبلا کارگروه‌ها و کمیته‌هایی در این خصوص کار کرده بودند.

قربانی ادامه داد: بحث دیگری که در کمیسیون مطرح شد، تعیین وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که کمیسیون بهداشت به عنوان کمیسیون فرعی مسوول بررسی آن بود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به دلیل اینکه بحث وظایف وزارت کار بسیار مفصل و کارشناسی است، کمیسیون احتیاج به زمان بیشتری برای بررسی این موضوع دارد و بنابراین بحث در این موضوع به زمان دیگری موکول شد.

قربانی همچنین از برگزاری جلسه غیرعلنی کمیسیون بهداشت در مورد مسائل داخلی این کمیسیون خبر داد و در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در مورد جزییات این جلسه گفت: از آنجا که جلسه غیرعلنی بوده است، بنا نداریم که موارد مطرح شده در این جلسه را به صورت علنی ارائه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha