دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 107419
سلامت نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از افزایش 30 درصدی اعتبارات حوزه سلامت کشور در سال 93 خبر داد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر شهلا میرگلو بیات نماینده مردم ساوه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در حاشیه انتخابات هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان ساوه که با حضور مشاور وزیر بهداشت برگزار شد، بر اهمیت امر سلامت تاکید کرد و گفت: جهت ارتقای سطح بهداشتی و درمانی جامعه در اعتبار سال مجلس 93 نگاه ویژه ای به این امر نموده و شاهد افزایش 30 درصدی هستیم.

وی، وجود خیرین را مثمر ثمر دانست و گفت : سلامت در جامعه یک موضوع اساسی است و خدمات جمعی بنام مجمع خیرین سلامت با هدف بهره گیری از توانمندی مادی و معنوی نیکوکاران بسیار مفید است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه تمرکز در کارها را مفید خواند و افزود: متمرکز شدن مشارکت نیکوکاران در این حوزه نوید بهره مندی عادلانه این خدمات است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین تقوی امام جمعه ساوه نیز گفت: خدای متعال در قرآن کریم بهترین پاداشها را برای خیرین و اجر معنوی و اخروی را وعده داده است.

در این نشست احمد آزاد فرماندار ساوه با توجه به افزایش جمعیت در این شهرستان از تشکیل مجمع خیرین سلامت ابراز خشنودی کرد و گفت : رشد جمعیتی این شهرستان نیازمند زیرساختهای لازم برای تامین سلامت به عنوان یکی از مهمترین موضوعات در آن است.

در این جلسه سیدرضا نیری مشاور وزیر بهداشت و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور طی سخنانی با توجه به اهمیت امر خیر و مشارکت مردمی گفت: سلامت جامعه در اسلام تأکید فراوان شده و ائمه اطهار نیز روایاتی مبنی بر صحت مردم فرموده اند.

وی با توجه به پیشرفتهای چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه ها گفت: همه برخود فرض می دانیم که در تمام شئون زندگی تا توان داریم مشکلات را حل و کاستی ها را برطرف کنید.

نیری افزود : سلامتی برای همه مهم است بنابراین تا توان داریم و فرصت هست در کاهش درد بیماران نیازمند، کوشش کنیم.

در این نشست از میان 40 نفر هیئت امنای خیرین سلامت شهرستانهای ساوه و زرندیه هفت نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره اصلی دو نفر علی البدل و سه نفر به عنوان بازرس مجمع خیرین سلامت شهرستان ساوه انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha