سلامت نیوز : محموله ۴۰ تنی جمعیت هلال‌احمر به منظور کمک به آوارگان آفریقای مرکزی که بسیاری از آنها از دسامبر گذشته آواره شده‌اند، به این کشور ارسال شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ محموله 40 تنی جمعیت هلال احمر شامل اقلامی چون چادر، پتو، وسایل آشپزخانه، پشه‌بند، کنسرو مواد غذایی، برنج و حبوبات است که امروز صبح به جمهوری آفریقای مرکزی ارسال شد.

علاوه بر این، جمعیت هلال‌احمر ایران مبلغی را با هماهنگی فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر به آوارگان آفریقای مرکزی که از دسامبر گذشته همواره در جست‌وجوی سرپناه امن در داخل کشور و همچنین مرزهای کشورهای همسایه بوده‌اند کمک کند.

بنابراین گزارش، یک تیم چهار نفره ارزیاب با سرپرستی ناصر چرخساز، معاون عملیات امداد و نجات جهت بررسی شرایط و خرید از منابع محلی و در صورت نیاز ارسال محموله‌های بشردوستانه بعدی به این کشور اعزام شده‌اند.

جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضوی از فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر تصمیم گرفت تا به منظور عمل به وظایف بشردوستانه خود و همچنین پاسخ به استمداد منتشره فدراسیون بین‌المللی، این محموله امدادی را به جمهوری آفریقای مرکزی ارسال کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha