سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 107541

سلامت نیوز : برئیس سازمان نظام پزشکی گفت: در پی کاهش ۳۰ درصدی سهمیه طرح ترافیک پزشکان با شهردار تهران در حال رایزنی برای بازگشت سهمیه پزشکان هستیم و طی روزهای آینده این موضوع حل می‌شود.

علیرضا زالی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به کاهش 25 تا 30 درصدی پزشکان برای دریافت مجوز طرح ترافیک تهران بزرگ و انتقاد پزشکان به این مسئله، گفت: از آنجایی که پزشکان عمدتا طی روز در بیمارستان‌های دولتی برای امر درمان و به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کار می‌کنند و این بیمارستان‌های در محدوده طرح ترافیک قرار دارد، کاهش سهمیه طرح ترافیک این قشر نگرانی را برای گروه تردد به بیمارستان‌ها به‌وجود آورد.

وی افزود: این در حالی است که از ابتدای شکل‌گیری طرح ترافیک، پزشکان جزو اولین گروهی بودند که مجاز به منطقه طرح ترافیک شدند.

زالی با بیان اینکه در سال گذشته 6 هزار و 400 نفر از مجموع‌ گروه‌های پزشکی، پیراپزشکی و دندانپزشکان طرح ترافیک دریافت کردند، افزود: از یک ماه اخیر برای جبران کاهش سهمیه پزشکان با شهردار تهران جلسه‌ای برگزار کردیم که قول مساعد دادند و در عین حال وزیر بهداشت نیز پیگیری‌هایی را در این خصوص داشته‌اند.

رئیس سازمان نظام پزشکی اظهار امیدواری کرد: طی روزهای آینده یک بخشی از سهمیه‌ای که کاهش یافته بازگردد و نگرانی‌ها در خصوص تأمین طرح ترافیک پزشکان برطرف شود.

طی چند روز اخیر اختصاص نیافتن طرح ترافیک به برخی از پزشکان اعتراض این قشر و تجمع در سازمان پزشکی را در پی داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha