یک متخصص پوست، مو و زیبایی به افرادی که قصد خانه تکانی دارند، توصیه کرد: حتما هنگام استفاده از شوینده‌ها دستکش بپوشند.

سلامت نیوز: یک متخصص پوست، مو و زیبایی به افرادی که قصد خانه تکانی دارند، توصیه کرد: حتما هنگام استفاده از شوینده‌ها دستکش بپوشند.

دکتر علی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا، به افراد توصیه کرد: از مصرف بیش از حد شوینده‌ها در خانه تکانی‌های عید خودداری کنند.

این متخصص پوست، مو و زیبایی افزود: مصرف شوینده‌ها در میزان و سطح زیاد سبب بروز آسیب های پوستی و مخاطی شده و این مسئله در پوست دست که بیشترین تماس را با شوینده‌ها دارد بیشتر اتفاق می‌افتد.

ابراهیمی خشکی، پوسته پوسته شدن، ترک پوست و شروع ضایعات اگزمایی را از جمله پیامدهای مصرف زیاد شوینده‌ها بر روی پوست و بخصوص پوست دست دانست.

وی در ادامه افراد با پوست‌های خشک را مستعد بروز بیماری‌های پوستی دانست و گفت: توصیه می شود چنین افرادی کمتر از شوینده‌ها استفاده کنند.

این متخصص پوست، مو و زیبایی به افرادی که پوست‌های خشک دارند، توصیه کرد: از شوینده‌هایی که به شکل مایع هستند کمتر استفاده شود، چرا که این مواد پوست را بیشتر تحریک می‌کند و بهتر است چنین افرادی از شوینده‌های جامد و کرم دار استفاده کنند.

این متخصص پوست همچنین به افرادی که از شوینده‌ها استفاده می کنند توصیه کرد حتما حین استفاده از این مواد از دستکش استفاده کنند.

به گفته وی افراد کم سن و سال و نیز مسن پوست‌های حساس تری دارند و توصیه می شود هنگام استفاده از شوینده‌ها از دستکش استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha