رئیس سازمان بهزیستی از پرداخت بدهی بیمه ای به سازمان بیمه سلامت تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: 40 میلیارد تومان طی هفته آینده به سازمان بیمه سلامت پرداخت می شود.

سلامت نیوز: رئیس سازمان بهزیستی از پرداخت بدهی بیمه ای به سازمان بیمه سلامت تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: 40 میلیارد تومان طی هفته آینده به سازمان بیمه سلامت پرداخت می شود.

دکتر همایون هاشمی در گفتگو با مهر افزود: بدهی بیمه ای سازمان بهریستی به سازمان بیمه سلامت حدود 40 میلیارد تومان است که تا قبل از پایان سال تسویه می شود.

وی با اشاره به اینکه 8 میلیارد تومان این بدهی فردا پرداخت می شود ، گفت: مابقی بدهی بیمه ای نیز تا آخر هفته آینده پایانی سال پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون 96 درصد اعتبارات سازمان بهزیستی از سوی دولت تخصیص داده شده است و مابقی آن نیز تا پایان سال اعطا می شود.

به گفته هاشمی، برای بیمه مددجویان تحت پوشش به سازمان بیمه سلامت بدهکار هستیم و با 4 درصد اعتبارت باقی مانده مطالبات آنها را تسویه خواهیم کرد.

این درحالی است که هفته گذشته معاون مطالعات و توسعه خدمات بیمه ای سازمان بیمه سلامت از عدم پرداخت مطالبات 250 میلیارد تومانی این سازمان توسط بنیاد شهید، وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی خبر داده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha