سلامت نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر تعیین و تکلیف هر چه سریعتر بیمه درمان معتادان گفت: برای سال آینده 30 میلیارد تومان از اعتبارات سازمان بیمه سلامت به منظور درمان این افراد در نظر گرفته شده است.

رسول خضری در گفت و گو با پانا، با اشاره به موضوع بیمه درمان معتادان در سال آینده اظهار داشت: این مساله در شورای عالی بیمه خدمات درمانی در نظر گرفته شده تا تسهیلاتی برای درمان معتادان پیش ‌بینی شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اعتبار بیمه درمان معتادان در سال آینده 93 گفت: در برآوردی که در شورای عالی بیمه انجام شده مبلغ 30 میلیارد تومان برای این موضوع تعیین شده است، تا در قالب تسهیلات بیمه در اختیار این گروه از جامعه قرار بگیرد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: نبود بیمه درمانی یکی از مهم ترین مشکلاتی بود که بر سر راه بیماران قرار داشت که امیدواریم موضوع تحت پوشش قرار گرفتن بیمه درمان معتادان در سال 93 به سرانجام برسد.
وی در ادامه مساله درمان را در راه ترک اعتیاد و مصرف این افراد را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: كیفیت ارائه خدمات درمان اعتیاد و بیمه این گروه از جامعه بر عملكرد رفتار بیماران اثرگذار است که در این راستا دستگاه های متولی در فرایند درمان معتادان باید همکاری داشته باشند.
خضری همچنین از مسئولان خواستار تعیین تكلیف هرچه سریعتر وضعیت بیمه معتادان تحت درمان شد و تأکید کرد: این موضوع گام بسیار مهم و مثبتی در راستای حمایت اجتماعی از افراد معتاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha