سلامت نیوز : رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۳۰ درصد امکانات هلال احمر افزایش یافته است، گفت: ۲۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌ها استقرار پیدا کرده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ محمد فرهادی در رزمایش بزرگ ترافیکی 93 اظهار داشت: همه ساله در این ایام خیل عظیمی از مردم مسافرت می‌روند و هلال احمر یکی از دستگاه‌هایی است که در ایام ویژه مثل نوروز در کنار پلیس راهور، اورژانس پزشکی کشور، وزرات راه و ترابری در کنار مردم است.

وی افزود: سازمان امداد و نجات جوانان و داوطلبان ما در ورودی و خروجی شهرها در جاده‌های بین شهری در پایگاه‌های امداد و نجات و مراکز موقت دایر شده در خدمت مردم هستند.

فرهادی ادامه داد: امسال 30 درصد امکانات بیشتر و گسترده‌تری را خواهیم داشت بالغ بر 2100 پایگاه ثابت و سیار در همکاری و همیاری با سایر دستگاه‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: جدا از سازمان امداد و نجات، سازمان جوانان ما با شعار بیگدار به جاده نزنید در خدمت مردم هستند و همه خدمات پزشکی اولیه را ارائه می‌دهند.

فرهادی گفت: نه تند بروید و نه آهسته که برای دیگران مشکل آفرین باشید.

وی افزود: بخش عمده‌ای از امکانات جمعیت همین اواخر به دست ما رسید و باید از پلیس راهور برای شماره‌گذاری آمبولانس‌ها تشکر کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه که جمعیت هلال احمر 2 میلیون عضو دارد تصریح کرد: این سازمان در فعالیت‌های اجتماعی حاضر است و همیشه آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

وی خاطر نشان کرد: سال نو را پیشاپیش تبریک می‌گویم و امیدوارم سال نو را با کمترین حادثه آغاز کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha