بیمارستان آیت الله بروجردی در شهرستان بروجرد، یکی از پروژه هایی است که چندین سال است نیازمند اختصاص اعتبارات برای تکمیل ساخت است و اکنون زمزمه های واگذاری آن به بخش خصوصی شنیده میشود.در این میان این سوال مطرح است که در صورت تکمیل این بیمارستان توسط بخش خصوصی، هزینه هایی که مردم باید بابت درمان در این بیمارستان بپردازند به چه صورتی خواهد بود؟

بیمارستان آیت الله بروجردی به بخش خصوصی واگذار میشود؟

سلامت نیوز:بیمارستان آیت الله بروجردی در شهرستان بروجرد، یکی از پروژه هایی است که چندین سال است نیازمند اختصاص اعتبارات برای تکمیل ساخت است و اکنون زمزمه های واگذاری آن به بخش خصوصی شنیده میشود.در این میان این سوال مطرح است که در صورت تکمیل این بیمارستان توسط بخش خصوصی، هزینه هایی که مردم باید بابت درمان در این بیمارستان بپردازند به چه صورتی خواهد بود؟

  طبق گفته معاون امور عمرانی استانداری لرستان درباره تخصیص اعتبارات به پروژه های ناتمام استان لرستان، پروژه ساخت بیمارستان آیت الله بروجردی به دلیل 50 درصد پیشرفت فیزیکی، جزء پروژه هایی است که در اولویت دوم تخصیص اعتبار قرار می گیرد در غیراینصورت اگر این پروژه برخلاف گفته دکتر صیرفی رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد احتمالا برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.


به گزارش سلامت نیوز، معاون امور عمرانی استانداری لرستان امروز از اتمام پروژه های بالای 80 درصد پیشرفت عمرانی در لرستان در سال آینده خبر داده است. وی همچنین عنوان کرده است اولویت دوم تخصیص اعتبارات به پروژه هایی که بین 50 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، داده می شود و برای پروژه هایی که زیر 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند هیچگونه اعتباری اختصاص داده نمی شود و از تلاش برای واگذاری این گونه پروژه ها به بخش خصوصی خبر داده است.


بیمارستان آیت الله بروجردی در شهرستان بروجرد، یکی از پروژه هایی است که چندین سال است نیازمند اختصاص اعتبارات برای تکمیل ساخت است و به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد این پروژه تنها 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


اما آنچه در این میان مهم است این است که تکلیف مردمی که سال ها منتظر تکمیل ساخت این بیمارستان بوده اند چه خواهد شد؟ در صورت تکمیل این بیمارستان توسط بخش خصوصی، هزینه هایی که مردم باید بابت درمان در این بیمارستان بپردازند به چه صورتی خواهد بود؟ آیا مردمی که سال ها منتظر تکمیل ساخت بیمارستانی دولتی بودند حالا باید با سپردن این بیمارستان به بخش خصوصی هزینه های چندین برابری برای درمان خود پرداخت کنند؟ چند درصد از مردم این شهرستان توانایی مراجعه به بیمارستان خصوصی را خواهند داشت؟ آیا دو بیمارستان فرسوده بروجرد جای خود را به بیمارستانی خصوصی می دهد؟


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha