سلامت نیوز : رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد از کمبود نیروی انسانی در پایگاه های اورژانس 115 این شهرستان خبر داد.

دکتر ˈمحسن صیرفیˈ در گفت و گو با ایرنا گفت: هم اکنون در هر پایگاه اورژانس 115 به طور استاندارد باید 8 نفر مستقر شوند که این تعداد در پایگاه های اورژانس 115 بروجرد به بیشتراز 4 نفر نمی رسد.

وی افزود: بیشتر این افراد به منظور ارایه خدمات به مردم و پاسخگویی به موقع و حاضر شدن در زمان مناسب ، به صورت یک شب در میان در محل کار خود حضور دارند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد یادآور شد: بخشی از مشکلات کمبود نیرو در بخش اورژانس 115 ناشی از تعداد کم فارغ التحصیلان این رشته است.

به گفته وی هم اکنون شهرستان بروجرد از سه پایگاه اورژانس 115 برخوردار است که در منطقه زالیان، اشترینان و پادگان مهندسی بروجرد مستقر هستند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد اضافه کرد: همزمان با ایام تعطیلات نوروز پایگاه اورژانس 115 مستقر در پادگان مهندسی به میدان آیت الله بروجردی انتقال داده می شود.

دکتر صیرفی ادامه داد: این پایگاه از 25 اسفند ماه تا پایان 15 روز تعطیلات نوروز در میدان آیت الله بروجردی استقرار می یابد تا در صورت بروز مشکلاتی در خصوص سلامت مسافران نوروزی به موقع اقدام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha