سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بخشی‌هایی از بیمارستان فعلی فرسوده است، گفت: بیمارستان جدید سراب در بهار سال 94 به بهره‌برداری برسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سیدحسن هاشمی ظهر امروز در جمع فرهیختگان و دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم سراب اظهار کرد: رئیس جمهور بارها بر اهمیت مقوله سلامت مردم تاکید کرده و بر رفع مشکلات مردم در این حوزه عنایت ویژه‌ای دارد.

وزیر بهداشت و درمان مقوله سلامت را از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: اگرچه مشکلات و کمبودهای زیادی در بخش سلامت وجود دارد اما تلاش‌های موثری نیز در جهت رفع نارسایی‌ها و کاهش مشکلات انجام می‌گیرد.

عضو هیئت دولت با بیان اینکه هیچ‌کس باور نمی‌کرد که دولت جدید بتواند هرماه 1تا 1.5 از درصد تورم را کاهش دهد.

وی یادآور شد: در حوزه سیاست خارجی نیز این دولت توانست با رهنمودهای مقام معظم رهبری و هماهنگی کامل سران قوا به فهم و زبان مشترکی با همسایگان دست یابد.

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های منجر به حصول نتیجه نماینده سراب در راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی سراب ابراز داشت: راه‌اندازی این دانشکده کار بزرگی بوده است و سراب با وجود اینکه از مناطق کمتر برخوردار کشور می‌باشد ولی استعدادها و ظرفیت‌های نهفته زیادی در این شهر وجود دارد که آینده روشنی را برای این منطقه نوید می‌دهد.

هاشمی با اشاره به اینکه دانشکده علوم پزشکی سراب باید مکان ثابتی برای خود داشته باشد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دیگر مسئولان منطقه خواست تا با پیگیری‌ها خود نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان دانشکده علوم پزشکی سراب اقدام کنند.

هاشمی با بیان اینکه بخشی‌هایی از بیمارستان فعلی فرسوده است در عین حال از تلاش‌های مسئولان بهداشت و درمان سراب در بهسازی بخشی از فضای بیمارستان که زمینه خدمات دهی مناسب به مردم را فراهم کرده قدردانی کرد.

وزیر بهداشت و درمان ابراز اطمینان کرد که بیمارستان جدید سراب در بهار سال 94 به بهره‌برداری برسد زیرا تعهد ما ارتقا خدمات به مردم  است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha