پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 10787

مدیر کل سلامت شهرداری تهران با بیان این که طرح پزشک محله ، یک سال و نیم است که در سطح مناطق تهران اجرا می شود ، از مشارکت داوطلبانه 1000 پزشک در اجرای این طرح خبر داد.

 دکتر عباس استاد تقی زاده ، مدیر کل سلامت شهرداری تهران، با بیان این مطلب گفت : طرح پزشک محله ، از یک سال و نیم گذشته در همه مناطق شهر تهران اجرا شده و در این مدت 1000 پزشک به صورت داوطلبانه در این طرح مشارکت داشته اند .

وی با اشاره به فعالیت های پزشکان محله ، افزود : پزشکان داوطلب براساس علاقه خود ، خدمات خود را در سه بخش درمانی ، آموزشی و حمایتی ارائه و ساعات و میزان فعالیت خود را تعیین می کنند .

تقی زاده ، هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح سلامت شهروندان دانست و خاطر نشان کرد : در اجرای طرح پزشک محله که به صورت کاملا آگانه و داوطلبانه انجام می شود ، خدمات در مراکز مورد نظر پزشک و یا در خانه های سلامت ، مدارس و مساجد صورت می گیرد و پزشکان به طور رایگان شهروندان متقاضی را ویزیت می کنند .

مدیر کل سلامت شهرداری تهران ، هم چنین از ارائه آموزش های سلامت در مدارس سطح شهر تهران خبر داد و اظهار کرد : در 700 مدرسه تهران ، به صورت متناوب آموزش های سلامت ارائه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha