دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 107880

برای اینکه پوستتان شاداب و طراوت خاصی داشته باشد،به شما پیشنهاد میکنیم این ماسک ها را امتحان کنید و نتیجه آن راببینید.

سلامت نیوز: برای اینکه پوستتان شاداب و طراوت خاصی داشته باشد،به شما پیشنهاد میکنیم این ماسک ها را امتحان کنید و نتیجه آن راببینید.  

ماسک ضدچروک

شما می توانیدباکیوی ،ماست و عسل،ماسک ضدچروک درست کنید.دلیل استفاده ازکیوی این است که این میوه ،دوبرابر بیشتر ازپرتقال حاوی ویتامین c است.بایدبدانیدکه ویتامین c باعث افزایش کلاژن ،استحکام ،حفظ وتقویت پوست می شود.به همین دلیل پیدایش  چین و چروک به تاخیر می افتد.علاوه براین ویتامین c ،پوست را درمقابل سرما  وآسیب های خارجی مقاوم میکند..

برای تهیه این ماسک ،یک عددکیوی راپوست کنده،کاملا له کنید.سپس دوقاشق غذاخوری ماست ویک قاشق غذاخوری عسل را به آن اضافه کنید.ماست وعسل ،ضدعفونی کننده ومرطوب کننده ی فوق العاده ایی محسوب می شود.مواد راهم بزنید تاکاملا یکدست شود.سپس ماسک راروی پوست صورتتان بگذارید.توجه داشته باشیدکه بلافاصله بعداز تهیه ی این ماسک ،از آن استفاده کنید؛زیرا در این صورت ،ویتامین آن تازه و غیراکسیدشده است. اجازه دهیدماسک به مدت 10  الی 15 دقیقه روی پوستتان بماند.سپس با آب ولرم شست و شو دهید.

شیرپاک کن طبیعی

اگر برای پاک کردن آلودگی های سطح پوستتان به دنبال ماده ی طبیعی هستید،این شیرپاک کن خانگی را تهیه کنید.برای تهیه ی این ماسک ،دوقاشق غذاخوری خامه ی کم چرب و تازه ،دوقاشق غذاخوری عسل و یک قاشق غذاخوری گلاب را باهم مخلوط کنید.باید مواد را خوب هم بزنیدتایکدست شود.سپس صورتتان را به آرامی با آن پاک کنید .

این شیرپاک کن به دلیل داشتن گلاب ،پوست را معطر میکند .

اگر زمان ترکیب این مواد راندارید و میخواهیدپوستتان راتمییز کنید،چندگلوله ای کوچک پنبه رادر شیربیندازید.اجازه دهیدپنبه ها کاملا به شیرآغشته شود.سپس به آرامی پوستتان رابا این پنبه ها پاک کنید پنبه ها را دایره وار روی پوست تان بسیارتمییز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha