دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 107890

سلامت نیوز :  دختربچه ها کودکی های بسیار شیرین و دوست‌داشتنی دارند. آنها به قدری ناز هستند که دل هر آدمی را آب می کنند و دوست دارید از شدت شیرین زبانی هایشان آنها را محکم در آغوش بگیرید و غرق بوسه کنید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت برترین ها ؛ در همین راستا، در این مطلب دوست داریم به طور دزدانه نگاهی به زندگی دخترکانی داشته باشیم که با هم خواهر هستند. می خواهیم ببینیم این موجودات شیرین در کنار هم چطور زندگی می کنند و چطور با هم کنار می آیند. زندگی روزمره، بازی و گفت‌وگوهای آنها باید جالب باشد. برای دانستن رفتارهای آنها که میان بیشتر خواهرهای دنیا مصداق دارند، با ما همراه باشید.

بی توجهی به والدین

خواهرهای دوست داشتنی خانه گاهی با هم همدست می شوند و به حرف والدین خود گوش نمی دهند. آنها خود را با بازی و شیطنت مشغول می کنند و با اتحادی جالب از حرف های مادر یا پدر سرپیچی می کنند. در این مواقع نمی توان از آنها عصبانی شد زیرا این اتحاد زیبایی بیشتری دارد و والدین ناراحتی خود را از یاد می برند.

آغوش و نزدیکی

دخترها گاهی دوست دارند خیلی به هم نزدیک شوند و این کار را تا نزدیک ترین حد ممکن انجام می دهند. به طور مثال، هنگام تماشای تلویزیون با هم و چبسیده به هم روی یک کاناپه دراز می کشند و از برنامه موردعلاقه شان لذت می برند. این محبت و صمیمت بسیار دیدنی و دوست داشتنی است.

فارغ از دنیا

دخترهای کوچک در طول مسافرت بسیار آرام خواهند بود زیرا با هم سرگرم هستند. آنها بازی می کنند، حرف می زنند یا برای هم داستان های تخیلی تعریف می کنند و والدین از اینکه دو دختر دارند بسیار خوشحال خواهند بود.

خاله بازی

دخترها بسیار دوست دارند خاله بازی کنند. آنها از اینکه نقش مادر را تمرین کنند، لذت می برند. این بازی در میان دخترانی که خواهر دارند جلوه طبیعی تر پیدا می کند؛ یکی می شود مادر و دیگری فرزند. آنها خیلی زیبا در قالب نقش هایشان فرو می روند.

آرایش کردن

امان از علاقه دخترها به آرایش! آنها از همان کودکی رژلب و لاک و ریمل را می شناسند و یواشکی در مقابل میز آرایش مادرهایشان همه سر و صورت خود را سیاه و قرمز می کنند. حالا تصور کنید که شریک جرم هم داشته باشند، آن وقت دیگر با هیجان و شیطنت بیشتر این کار را انجام می دهند.

اسب سواری

البته در اینجا منظورمان صرفا همین اسب سواری نیست. هر بازی دیگری را می توانید جایگزین آن کنید. خواهرها همچون برادرها یا خواهر و بردارها گاهی حسادت هایی هم به هم دارند. هنگام بازی با وسایلی همچون اسب های سکه ای، اگر یکی از دو خواهر را سوار کنید، بدون شک داد آن یکی بلند می شود که من هم باید سوار شوم. پس از همان ابتدا خودتان هر دو را با هم سوار کنید تا دوستی هایشان برقرار و اعصاب شما هم آرام باشد.

دوستی خاله خرسه

شاید شما هم این صحنه را زیاد دیده باشید. این خواهر بزرگ تر که به نظر می رسد در حال خفه کردن خواهر کوچک تر خودش است، در واقع او را بغل کرده است و مثلا دارد محبت و عشق خود را به خواهر کوچک ترش نشان می دهد. این آغوش ها آدم را یاد دوستی خاله خرسه می اندازد. اما مطمئن باشید هر دو آنها از این بازی لذت می برند.

عشق خالص

دو خواهر در دوران کودکی عشق و محبت خالصی به هم دارند. آنها واقعا و قلبا از با هم بودن و در کنار هم بودن خرسند هستند و این را می توان در همه بازی ها، گفت‌وگوهای دونفره یا نگاه هایشان به هم فهمید.

مهربانی خواهر بزرگ تر

خواهرهای بزرگ تر حس مسوولیت بسیار جالبی در مورد خواهرهای کوچک تر خود دارند. به طور مثال، وقتی خواهر کوچک تر را دعوا کنید، خواهر بزرگ تر با عجله به سراغ او می رود و سعی می کند با همان زبان و محبت کودکانه خود، خواهرش را آرام کند تا غم در دلش نماند. این موجب خنده و شادی خواهر کوچک تر و وابستگی بیشتر آنها به هم می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha