سلامت نیوز : شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط‌ کریم از تشکیل پرونده علیه عاملان حمله به پزشک بیمارستان فاطمه ‌الزهرا (س) رباط‌ کریم خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ به دنبال انتشار خبری مبنی بر حمله خانوادگی به پزشک بیمارستانی در رباط‌ کریم، با گذشت حدود یک ماه از این حادثه، شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از تشکیل پرونده علیه متهمان این ماجرا در دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان رباط‌ کریم خبر داد.

در این اطلاعیه که در اختیار خبرگزاری ایسنا قرار گرفته، آمده است: ضمن ابراز تاسف از برخورد غیر انسانی صورت گرفته علیه این پزشک جهت اطلاع مخاطبین ایسنا اعلام می‌شود که شبکه بهداشت و درمان رباط کریم در اجرای قانون معاضدت قضایی کارکنان دولت با حمایت قضایی و حقوقی از این پزشک، پرونده‌ای علیه متهمان در دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان رباط‌ کریم مطرح شده و متهمان تحت تعقیب و پیگرد قضایی قرار گرفتند.

در پایان این اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان رباط کریم ابراز امیدواری کرده است که حکم شایسته در مورد این افراد صادر و به موقع اجرا شود.

روز چهارشنبه سی‌ام اسفند ماه بیش از 10 تن از نزدیکان و بستگان یکی از بیماران بستری در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) رباط کریم به مجید سرلک، پزشک کشیک اورژانس این بیمارستان حمله کرده و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha