چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 108074

سلامت نیوز : ساعت کار داروخانه‌های هلال احمر تحت پوشش شرکت پخش سها هلال وابسته به سازمان تدارکات پزشکی در ایام نوروز ۹۳ (اول تا ۱۳ فروردین) اعلام شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ شرکت پخش سها هلال اعلام کرد: در روزهای اول تا چهارم فروردین ۹۳ داروخانه مرکزی هلال احمر واقع در خیابان طالقانی و داروخانه شمار ۲ هلال احمر واقع در خیابان جشنواره تهرانپارس از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ خدمات دارویی به شهروندان ارائه خواهند کرد. همچنین در ایام تعطیلات رسمی نوروز خدمات دارویی داروخانه تک نسخه‌ای هلال احمر از طریق داروخانه مرکزی هلال احمر انجام خواهد شد.

همچنین داروخانه های مرکزی و تک نسخه ای و شماره ۲ هلال احمر در خیابان جشنواره تهرانپارس در ایام غیر تعطیل نوروز ۹۳ از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۷ خدمات دارویی را به مراجعین محترم ارائه می‌کنند.

همچنین داروخانه هلال احمر تحت پوشش شرکت پخش سها هلال در جزیره کیش در روزهای ۵ تا ۱۲ فروردین از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ و ۱۸ تا ۲۲ در خدمت مردم خواهند بود.

بر این اساس مراکز توزیع دارویی استان‌های تحت پوشش شرکت پخش سها هلال به جز استان تهران در ایام تعطیلات نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و در ایام غیر تعطیل همه مراکز توزیع دارویی از ساعت ۷:۳۰ صبح تا 12:30 آماده ارائه خدمات دارویی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha