سلامت نیوز : طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سازمان جوانان هلال احمر که از ۲۷ اسفند سال گذشته آغاز شده است، در دو روز نخست یازده هزار و ۳۱۳ مسافر نوروزی به ایستگاههای سلامت در این طرح مراجعه کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، وحید رحمتی مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با اعلام این خبر افزود: در دو روز نخست اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، بیش از ۲۰ هزار نفر از هموطنان نماز را در خمیه های نماز این طرح اقامه کردند.


وی گفت: همچنین در این روز، هفت هزار و ۷۹ کودک از فضاهای دوستدار کودک برپا شده در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بهره مند شدند.
رحمتی اظهارداشت: بر اساس آمارهای موجود، در روز نخست اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، ۱۶۳  هزار و ۱۸۴ مورد اقلام فرهنگی شامل نقشه، بروشور و سایر اقلام فرهنگی توزیع شده است.


به گفته وی، سه هزار و ۶۴۱  از اعضای جوان هلال احمر در اجرای روز نخست طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، مشارکت داشتند که از این تعداد دو هزار و ۳۷۱ نفر در پایگاههای ثابت و مابقی در پایگاههای سیار مشارکت داشته اند.


طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه جاری با مشارکت ۲۰ هزار نفر از اعضای جوانان هلال احمر، در یک هزار پایگاه سراسر کشور اجرا می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha