جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 108104

معاون نظارت بر درمان وزارت بهداشت با اشاره به تمهیدات برای ارائه خدمات درمانی به مسافران در ایام عید گفت:‌ هیچ عمل جراحی در ایام نوروز تعطیل نمی‌شود.

هیچ عمل جراحی در نوروز تعطیل نمی‌شود

سلامت نیوز : معاون نظارت بر درمان وزارت بهداشت با اشاره به تمهیدات برای ارائه خدمات درمانی به مسافران در ایام عید گفت:‌ هیچ عمل جراحی در ایام نوروز تعطیل نمی‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  تسنیم، سجاد رضوی معاون نظارت بر درمان وزارت بهداشت در یک برنامه خبری اظهار داشت: در ایام نوروز اورژانس‌ها و بخش‌های مراقبت‌های ویژه بدون این‌که از زمان فعالیت آنان کاسته شود به اقدامات درمانی برای افراد را انجام می‌دهند.

وی افزود: بر این اساس با همکاری سازمان نظام پزشکی کشور تمهیداتی لحاظ شده است تا در سراسر کشور هیچ‌گونه خللی در ارائه خدمات درمانی به مردم و مسافران نورزی رخ ندهد به طوری که هیچ عمل جراحی در ایام نوروز تعطیل نخواهد شد.

رضوی خاطرنشان کرد: بر این اساس مردم در صورت شکایت می‌توانند از شماره‌هایی که در بخش‌های پذیرش بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نصب شده است، تماس حاصل کنند تا به شکایت آنان رسیدگی شود.

در این راستا محمد حاجی‌آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت نیز عنوان کرده بود که مرخصی پرسنل اورژانس تا پایان تعطیلات نوروزی کنسل می‌شود تا خدمات درمانی به بیماران و مردم به خوبی صورت پذیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha