شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
کد خبر: 108117

سلامت نیوز:  سایت سفر سالم در راستای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی توسط سازمان جوانان هلال احمر و با هدف تسهیل امر اطلاع رسانی در حوزه گردشگری، ایمنی و سلامت به نشانی اینترنتی www.safaresalem.ir تاسیس شده است.


 در این سایت علاوه بر اطلاعات در حوزه فعالیت‌های هلال احمر شامل اخبار کلی سازمان، اخبار استانی ستادهای هلال احمر و پایگاه های نوروزی، اطلاعات نسبتا جامعی درباره آگاهی های پیش از سفر و شرایط اختصاصی هر یک از قطب‌های گردشگری ایران، آمده است.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، آسیما مدیر روابط عمومی سازمان جوانا هلال احمر “سفر سالم را با ما تجربه کنید” را شعار سایت سفر سالم خواند و افزود: کاربران می‌توانند در بخش خانه این سایت، اخبارکلی سازمان جوانان هلال احمر در قالب اسلاید، نقشه کلی ایران با اطلاعات مورد نیاز و گالری تصاویر و فیلم‌های موجود را مشاهده کنند.
 
وی افزود: از دیگر بخش‌های این سایت، منوی “پایگاه‌های نوروزی” است و به اطلاع رسانی در خصوص موقعیت پایگاه‌های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اختصاص دارد؛ به طوری که با انتخاب هر استان، نام و موقعیت هر کدام از پایگاه‌ها قابل مشاهده است.
 
آسیما گفت: در بخش اخبار و گزارشات ویژه استانی سایت سفر سالم نیز اخبار مربوط به هر استان قابل مشاهده است.
 
مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: در منوی “گردشگری استانها” نیز اطلاعاتی شامل توضیحات استانی ( مرکزیت استان، موقعت جغرافیایی، تقسیم بندی اقلیمی استان، جاذبه‌های برتر طبیعی و جاذبه‌های برتر فرهنگی و تاریخی استان)، نقاط برتر سیاحتی و زیارتی استان (عکس برترین نقاط گردشگری، فرهنگی و تاریخی) صنایع دستی و اخبار ویژه استانی وجود دارد.
 
وی گفت: از دیگر گزینه‌های منوی اصلی «سلامت در سفر»، «فرهنگ سفر» و «ظریف برانیم» است که مجموعه از نکات لازم برای پیشگیری از حوادث و بالا بردن ضریب امنیت و سلامت مسافران، در آن جمع آوری شده است.
 
آسیما یادآور شد: همچنین در این سایت، بخش ویژه ای برای نخستین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی اختصاص یافته و هموطنان می توانند از طریق این پیوند در جشنواره یاد شده شرکت کنند.
 
مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، اطلاع رسانی در خصوص وضعیت ترافیکی هر استان، فاصله یاب بین شهری و اطلاع رسانی در خصوص وضعیت آب و هوا را از دیگر ویژگی‌های سایت سفر سالم بیان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha